Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



„Hozd formába pénztárcádat a nyárra!

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. egyik e-számla konszolidátora, a Díjnet nyereményjátékot hirdetett „Hozd formába pénztárcádat a nyárra!" néven, amelyet ajánlunk ügyfeleink figyelmébe is!

Bővebben

TETTYE FORRÁSHÁZ is részt vett a Városi Gyermeknapon

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. is részt vett az elmúlt hétvégén rendezett Városi Gyermeknapon. Az interaktív oktatást célzó játékaink és céges autóink rendkívül nagy népszerűségnek örvendtek.

Bővebben

Aszfaltozási munkálat a Páfrány utcában

Megkezdődik a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. megbízásából végzett szennyvízvezeték-felújítást követő végleges útburkolat helyreállítás a Páfrány utca Szőnyi Ottó - Aranycsapat utcák közti részén.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosság fordulhat elő Patacson

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsett a Pellérdi út 62. házszám előtti tűzcsapon tervezett oltóvíz hozammérés miatt 2017. május 16-án, kedden 12:00-16 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő Patacson.

Bővebben

Víziközmű-felújítás a Hegyalja utcában

Folytatódik a szolgáltatás biztonságát veszélyeztető vízvezetékek tervezett korszerűsítése Pécsen. A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. és a megbízott vállalkozó szakemberei a héten megkezdik a Hegyalja utcában a környéken élők hosszú távú érdekeit szolgáló munkát.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT