Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Új bekötés a Kemény Zsigmond utcában – vízhiány várható

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2018. július 16-án 9-13 óra között a Kemény Zsigmond utcában új bekötés kialakítása miatt vízhiány várható egész Nagyárpád területén.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosodás fordulhat elő a keleti városrészben július 12-én

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a Névtelen utca 6., valamint a Zsolnay Vilmos utca 111. előtt tervezett oltóvíz hozammérések miatt 2018. július 12-én, csütörtökön 8.00-14.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő a Komlói út - Komját Aladár utca - Búzavirág utca - Gyöngyösi István utca - Puskin tér - Diósi út - Gyár utca - Álmos utca - Előd utca -Zsolnay Vilmos utca által határolt területen.

Bővebben

Megcsáklyázták a pécsi csatornaszörnyet

Soha nem látott méretű monstrummal küzdöttek meg a hét végén a pécsi szennyvíztisztító-telep munkatársai, minden szaktudásukat és a találékonyságukat bevetve. Óriási, egy tonnásra hízott csatornahulladék tömítette el a telep fogadóaknájának egyik nehezen hozzáférhető vezetékét. Ilyen gigantikus dugó még nem fordult elő Pécsen.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosodás fordulhat elő Uránvárosban július 12-én

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a Kőrösi Csoma Sándor utca 2. , Kőrösi Csoma Sándor utca 6. , valamint az Ybl Mikós utca 9. előtt tervezett oltóvíz hozammérések miatt 2018. július 12-én, csütörtökön 8.00-14.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő a Hajnóczy út - Páfrány utca - Dr. Veress Endre utca - Tüzér utca - Bihari János utca által határolt területen.

Bővebben

Évi egyszer csenget csak a leolvasó – változik a vízmérő leolvasás rendje

Július 1-jétől folyamatos átállással változik a vízmérő leolvasás megszokott gyakorisága a Tettye Forrásház Zrt. szolgáltatási területén. A korábbi két alkalom helyett ezentúl évente csak egyszer érkeznek szakembereink, hogy rögzítsék a hideg vizes mérők állását. Az aktuális leolvasási időszakot nyomon követheti vízdíjszámláján (Következő mérőleolvasás várható időpontja rovat) és weboldalunkon (itt), emellett társasházak esetében plakátokon jelezzük, mikor várható szakemberünk. Ha megadja e-mailcímét, a mérőleolvasás előtt e-mailben is értesítenek az időpontról.
A számlákat ugyanúgy kapja kézhez, ahogy eddig, a leolvasás ritkulásával azonban elszámoló számlából is csak egy lesz, a többi kéthavi időszakra szóló, átlagfogyasztást tartalmazó részszámla.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT