Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemAdatvédelemJogszabályi háttérPályázatok beszállítóknak

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez



Hibajavítás a Hungária utcában – vízzavarosodás is előfordulhat

Sérült szennyvízaknák javítása kezdődik január 25-én Pécsen a Hungária utca - Kóczián Sándor utca - Jászai Mari utca - Nagy Jenő utca csomópontban. A munkálattal egy időben a Hungária utca - Nagy Jenő utca találkozásánál lévő, 300 mm átmérőjű ivóvízhálózati tolózár cseréjét is elvégzik a szakemberek.

Bővebben

Péntek hajnalban megnyílik a kertvárosi körforgalom

A január eleji, szokatlanul enyhe időjárásnak köszönhetően a tervezettnél gyorsabban haladt a kertvárosi vízhálózati csomópont átépítése, így (a burkolat szilárdulási, kötési idejének leteltével) január 21-e, péntek reggel 5 órától újra közlekedhető a Keszüi út - Megyeri út - Nagy Imre úti körforgalom december végén lezárt része. A forgalom visszaáll a megszokott rendbe.

Bővebben

Indul a vízműves elégedettség-felmérés

Pécsen is elindult a víziközmű-szolgáltatásra vonatkozó, kétévente ismétlődő országos felmérés. Az ügyfélszolgálati irodában, telefonon és e-mailen zajló kutatás részeként Ön is elmondhatja véleményét!

Bővebben

2021 legjei a pécsi víziközmű-szolgáltatásban

Az év vége és az új év eleje az összegzés, a toplistázás időszaka – ennek megfelelően csokorba szedtük a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. 2021. évi tevékenységéhez tartozó top 5 érdekes eseményt vagy adatot.

Bővebben

A Dobó István és a Táncsics Mihály utcában is folytatódik a korszerűsítés

Az ünnepeket követően újra felvonulnak a munkagépek a 2022-re átnyúló víziközmű-rekonstrukciók helyszínén: a Budai vám közelében és a régi Kertvárosban is folytatódik a munka, a tervek szerint április végéig.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |   IMPRESSZUM  |   KÖZÉRDEKŰ ADATOK  |   ADATVÉDELEM  |   JOGI NYILATKOZAT