Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Forgalomkorlátozás Pécsett az Újvilág utcában

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsett az Újvilág utcában szennyvízvezetéken végzett rendkívüli rekonstrukciós munkálatok miatt 2017. december 7-től várhatóan december közepéig a Vadász utcai kereszteződéstől az Újvilág utca 34. házszámig teljes útzár lesz érvényben.

Bővebben

Ünnepi vízkorlátozási moratórium

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. a korábbi évek gyakorlatának megfelelően idén is felfüggeszti az esedékes korlátozásokat a közelgő ünnepek idejére, cégünk ezzel igyekszik megkönnyíteni ezt a kritikus időszakot a nehéz helyzetben lévő ügyfelei számára.

Bővebben

Fagyrém ellen

Aki gondosan felkészül télre, azt nem éri meglepetés tavasszal!

Bővebben

Átmenetileg szünetel az ügyfélfogadás

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy műszaki okok miatt 2017. december 15-én, pénteken az alábbi nyitvatartással működik ügyfélszolgálatunk:

        - személyes ügyfélszolgálat        8.00-10.30

        - telefonos ügyfélszolgálat          7.00-10.30

 

Bővebben

Pécsett tanácskoztak a vízművek gazdasági vezetői

Pécsre gyűlt a vízműves szakma a múlt héten, az ágazat legfontosabb gazdasági kérdéseit vitatták meg a Magyar Víziközmű Szövetség Gazdasági Vezetői Értekezletén. A mintegy száz szakember részvételével zajló országos rendezvénynek a pécsi vízszolgáltatás 125. jubileumát ünneplő TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. adott otthont november 8-án és 9-én.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT