Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Látványos vízfolyás az alagútnál

Vízesés fogadta kora reggel a pécsi alagútnál autózókat, az alagút felett futó 355 mm átmérőjű vízvezeték tört el hajnalban. A sérült szakaszt a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei kizárták az ellátásból, megkezdődött a hibahely feltárása.

Bővebben

Vízzel, szennyvízzel folytatódik a felújítás a Ferencesek utcájában

A gázvezeték rekonstrukció után július 16-án elindul az ivóvíz- és szennyvízhálózat felújítása a Ferencesek utcájában. A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. és a kivitelező szakemberei folyamatos üzemeltetés mellett korszerűsítik előbb a víz-, majd a szennyvízrendszert. Elsőként az ideiglenes vízhálózat kiépítését kezdik meg, ami a felújítás során végig biztosítani fogja a szolgáltatást.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosodás fordulhat elő a Belvárosban július 9-én

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a Nyíl utca - Aradi vértanúk útja sarkán lévő tűzcsapon tervezett oltóvíz hozammérés miatt 2019. július 9-én, kedden 10.00-16.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő a Majorossy Imre utca- Felsőhavi utca - Rákóczi út - Garay utca - Rókus utca - Alkotmány utca - Kodály Zoltán utca - Bartók Béla utca - Antónia utca - Hunyadi János utca - Kálvária utca által határolt területen.

Bővebben

Angster József utcai felújítás: az utolsó negyedet kezdik

Hamarosan zökkenőmentesen használható lesz az Angster József utca: a héten befejeződött a vízvezeték rekonstrukció és elindult az útépítés a Székely Bertalan út - Csillagvirág utca közti szakaszon.

Bővebben

Tovább halad a szennyvízhálózat felújítása a Mártírok útján

A Semmelweis utca - Megyeri út közötti szakaszon, a déli sávban folytatódik a szennyvízvezeték felújítása a Mártírok útján. Az érintett útszakaszon váltott sávon, lámpás irányítás mellett haladhat a közlekedés.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT