Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Átmeneti üzemzavar

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy műszaki hiba miatt társaságunk átmenetileg nem érhető el vezetékes telefonon. 

Bővebben

Csőtörés okoz vízhiányt a havihegyen, a szakemberek dolgoznak a vezeték cseréjén

Meghibásodott egy 150 mm átmérőjű fővezeték kedd hajnalban a Havi-hegyi út 57. szám előtt. Ennek következtében átmenetileg szünetel a vízellátás a Havi-hegyi út 57-78. között, a Székely, Kun, Besenyő utcákban, valamint a Wass Albert úton.

A javítási munkálatok helyszínén útszűkületre lehet számítani.

Bővebben

Átmeneti vízhiány várható Nagyárpádon

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Kemény Zsigmond utca 119. előtt végzett tűzcsap telepítési munkálat miatt átmeneti vízhiány várható Nagyárpád területén 2018. november 8-án 9 és14 óra között.

Bővebben

Novemberi nyitvatartási rend változások

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az november 1-i munkanap áthelyezés miatt, az alábbiak szerint változik az ügyfélszolgálati irodánk és a telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

Bővebben

Tűzcsap hozammérés Pécsett a Szigeti városrészben és a Belvárosban november 7-én

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a Hőgyes Endre utca 16., a Jászai Mari utca 26. valamint a Szendrey Júlia utca 22. előtt tervezett oltóvíz hozammérések miatt, 2018. november 7-én, szerdán 10.00-14.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő az Rókus utca - Hungária utca - Madách Imre utca - József Attila utca - Nagy Lajos király útja - Bajcsy-Zsilinszky utca - Irgalmasok utcája - Széchenyi tér - Jannus Pannónius utca - Esze Tamás utca - Forbát Alfréd utca - Tábor utca valamint az Alkotmány utca által határolt területen.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT