Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Lezárás pénteken a Donátusi úton

Változik a forgalmi rend pénteken Pécsen a Donátusi úton, ahol a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. megbízásából aszfaltoznak - egy korábbi meghibásodás után állítják helyre az útburkolatot.

Bővebben

Megkezdődik a Hajnóczy úti ivóvíz- és szennyvízhálózat korszerűsítése

Az uránvárosi piaci munkálatokkal összhangban a felújítás során a szakemberek több mint egy kilométer hosszan cserélik az útburkolat alatt futó víziközműveket, több mint 2000 méternyi új, korszerű vezeték kerül a földbe. A felújítás május 17-én kezdődik. 

Bővebben

Sorozatos csőtörést javítottak, vízhiány a Tettyén

Frissítés: Estére mindenhol helyreállt a vízszolgáltatás.

Többszörös csőtörés miatt átmenetileg szünetel a vízellátás a Tettyén Pécsett. Kedd délután egymás után három fővezeték is eltört a környéken (egy meghibásodott szerelvény által okozott magas nyomás következtében), ezért a Tettye téren, a Havihegyi úton, a Felsőhavi dűlőben, a Zsigmond, Tátra, Wass Albert, Kun, Török és Bányász utcák, valamint a Kiss József, Zerge utcák és a Magaslati út egy részén nincsen ivóvíz. 

Bővebben

Forgalmirend-változás a Siklósi úton

Víziközmű korszerűsítés kezdődik május 7-én a pécsi Siklósi úton, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei összesen 565 méter hosszan cserélnek egy 90 éves vezetéket. A munkálatok miatt változik a forgalmi rend.

Bővebben

Új bekötés a Megyeri úton – vízhiány várható

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2018. április 27-én 8-13 óra között a Megyeri út 66. számú ingatlanon új bekötés kialakítása miatt vízhiány várható a Megyeri út Mártírok útjától délre eső szakaszán az Expocenterig, a Verseny utcában a Megyeri úttól a sportpályákig, valamint a Közraktár utca és Szigeti tanya területén.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT