Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Ünnepi nyitvatartás

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy ünnep miatt az alábbi napokon a személyes és telefonos ügyfélszolgálatunkon az ügyfélfogadás szünetel:

  • 2017. október 23., hétfő és
  • 2017. november 1., szerda.

 

Bővebben

Forgalomkorlátozás a Szentágothai János sétánynál

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy csőtörés miatt október 16-án késő délutántól a Szentágothai János sétány-Papnövelde köz kereszteződésnél 30 méter hosszan félpályás útzár van érvényben.

 

Bővebben

Szennyvízvezeték cseréje miatt újabb munkálatok a Jókai utcában

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei a Jókai utcában szennyvízvezetékek cseréjével folytatják a munkát október 12-től egy hónapon keresztül.

Bővebben

Egyedülálló modell készül a pécsi vízhálózatról

A vízzel foglalkozó szakemberek legrégebbi hazai szervezete, az idén 100 éves fennállását ünneplő Magyar Hidrológiai Társaság rendezett közös szakmai napot a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt.-vel kedden a Tettyén, ahol a város vezetékes vízszolgáltatása 125 évvel ezelőtt megindult.

Bővebben

iCsekk alkalmazással és Mastercard kártyával akár 1 millió Ft-ot is nyerhet

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. egyik e-számla konszolidátora, a Díjnet nyereményjátékot hirdetett „iCsekk alkalmazással és Mastercard kártyával akár 1 millió Ft-ot is nyerhet" néven, amelyet ajánlunk ügyfeleink figyelmébe is!

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT