Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Panaszkezelés
 

 

Panaszügyek kezelése

 Felhasználói panasz: a víz-, illetve csatornaszolgáltatási tevékenységre vonatkozóan tett negatív észrevétel.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban, írásban, telefonon, e-mailben.

1. A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, melyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

2. Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos: a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Amennyiben jogos: a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.

Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint a tatozás törlesztésének (futam idő) módosítása.


A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetősége


Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával fordulhat az alábbi szervekhez


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Forgalmirend-változás a Hunyadi utca alsó szakaszán

Vezetéket cserél a társaságunk Pécsett, a Hunyadi utca alsó szakaszán. A javítás miatt szeptember 17-én, hétfőn 8 órától lezárják a Hunyadi utca keleti (Mecsek felé haladó) sávját a Papnövelde utca - Megye köz közötti szakaszon. Az autós forgalom egy sávon biztosított, a 44-es busz azonban 8 órától terelőútvonalon közlekedik. (A Papnövelde utca után kimarad a Széchenyi tér, Mária utca, Szent Mór utca, Flórián tér megálló, helyette az István és Tettye utcában áll meg, majd az Ágoston tértől eredeti útvonalon halad tovább.)

Bővebben

Hétvégi munkavégzés szeptember 1-jén és 2-án a Magaslatin

Az utolsó simítások zajlanak a  Magaslati úton, az új szennyvízvezetékek már a földbe kerültek, az ivóvízhálózaton az elkövetkező napokban végzik az utolsó szakasz szerelési munkáit a szakemberek.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosodás fordulhat elő Uránvárosban augusztus 16-án

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a Ürögi fasor 45., valamint az Ércbányász utca 6. előtt tervezett oltóvíz hozammérések miatt 2018. augusztus 16-án, csütörtökön 8.00-14.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő a Makay István út - Sarkantyú utca - Szarkaláb utca - Brassó utca - Őszirózsa utca - Gyöngyvirág utca - Hajnalka utca - Ércbányász utca - Rozmaring utca - Páfrány utca - Dr. Veress Endre utca - Tüzér utca - Nendvich Andor út által határolt területen.

Bővebben

Kétezer méternyi csövet tisztítanak, többfelé lehet vízzavarosodás

Annak érdekében, hogy otthonunkban az év minden napján nyugodtan vehessük igénybe az ivóvíz-szolgáltatást, társaságunk rendszeresen hálózatmosást végez a város vízellátása szempontjából kiemelten fontos vezetékeken: egy speciálisan kiképzett szivacslövedéket, habdugattyút küldenek végig a szakembereink az adott vezetékszakaszokon, ami a vízből időről-időre kiváló, egyébként ártalmatlan összetevőket (mint például mész, vas, mangán) távolítja el a csövek belső faláról.

Bővebben

Változás a műszaki adatszolgáltatásban

2017 júliusától elektronikus térbe került a teljes közműves adatszolgáltatás. A szabályozások szerint kizárólag az e-építés portálon keresztül lehet elindítani a közműegyeztetéseket, a szolgáltatók is ezen a rendszeren keresztül tehetik meg nyilatkozataikat. 2018 júliusában ismét módosult a vonatkozó szabályozás, ennek következtében megváltozik a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. eljárásrendje.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT