Elégedettség felmérés indul

Pécsett is országos, kétévente ismétlődő felmérés kezdődik július 1-jétől a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban. A földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségét már évek óta vizsgálja a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, amely 2018 júliusától a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjteni fogja a lakosok tapasztalatait.

A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja a felmérést és hozzá is futnak be az eredmények, több ezer felhasználó véleményét elemzik majd. A véleményeket egységes kérdésekkel és módszerrel, két fő területre összpontosítva gyűjtik: általánosan a szolgáltatás minősége, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói vélemények, másrészt az ügyfélszolgálati munka, a megkeresések kezelése áll a középpontban.
Az év végéig a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatán egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, amelyet így a fogyasztók azonnal értékelhetnek; ha pedig valaki hozzájárulását adja, később telefonon részletesebben is kikérik, rögzítik tapasztalatait a közvélemény-kutatók. A folyamatos visszajelzés mellett ősszel kérdőívekkel keresik meg a háztartásokat, hogy felmérjék a vízszolgáltatás megítélését.

Társaságunk eddig is gyűjtötte a friss véleményeket az ügyintézésről; Búza téri ügyfélszolgálati irodánkban tavaly több mint 4000, 2018 első felében 2250 felhasználó minősítette munkánkat: legelégedettebbek az ügyintézők kommunikációjával, kedvességével voltak fogyasztóink.

Köszönjük, hogy megosztja velünk véleményét, észrevételeit. Szeretnénk az Ön tapasztalatait is figyelembe venni, ezzel további ügyintézéseit kényelmesebbé, jobbá tenni. Véleménye fontos számunkra és elősegíti azt, hogy az Ön igényei szerint is működhessünk!

2018. jĂşnius 28.