Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Változások az online számla adatszolgáltatás kapcsán

2020. július 1-től adatot kell szolgáltatni az adóhatóság felé minden belföldi adóalany felé kiállított számláról.

Bővebben

Mire jó egy üvegnyi szennyvíz?

A szennyvíz nemcsak azért hasznos, mert például biogázt és zöldáramot termelhetünk belőle. Kutatásokban is szerepet kap, mivel fontos információkat hordozhat magában.

Bővebben

Ivóvízvezeték felújítás Pellérden

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy június 29-én ivóvízvezeték-rekonstrukció indul Pellérden, a József Attila utcában.

Bővebben

Megelőzhető a pincék, alagsorok elöntése!

A nyári záporok alkalmával egyre gyakrabban hullik a városra rövid idő alatt rekordmennyiségű csapadék. Ilyenkor előfordul, hogy az esővíz nemcsak a csapadékgyűjtő-, hanem a szennyvízcsatornákba is megtalálja az utat. Ha magasabb az utcai csatornák vízszintje, a fizika törvényeinek megfelelően (akárcsak a közlekedőedényeknél) a házak aknáján vagy lefolyóján keresztül visszaáramolhat a szennyvíz a mélyebben fekvő ingatlanokba.

Bővebben

Újraindul a leolvasás és a vízmérő-csere

Június 15-től újra elindulnak a járványhelyzet miatt felfüggesztett tevékenységek: a vízmérő leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-csere, a szakszerűségi vizsgálat, valamint a mérőhelyek ellenőrzése.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  KÖZÉRDEKŰ ADATOK  |  JOGI NYILATKOZAT