Személyes ügyintézés előre foglalt időpontban

A járványhelyzet súlyosbodásával összefüggésben november 30-tól változik a személyes ügyfélfogadás a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. Búza téri személyes ügyfélszolgálatán.

170492643_2005322982943506_5162083649712227794_n.jpg

Az eddigi gyakorlatnak megfelelően valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Ha a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, arra kizárólag előre foglalt időpontban lesz lehetőség. Időpontot ide kattintva, vagy a 80/811-111, 72/421-700-as telefonszámokon foglalhatnak.

Ugyanakkor felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy előrefizetős kártyás vízmérők feltöltésére, valamint hiánytalanul kitöltött nyomtatványok, iratok leadására (felhasználó-változás, műszaki ügyintézés) a rendes nyitvatartási időben, előzetesen foglalt időpont nélkül is lehetőség van.

A nyomtatványokat, iratokat levélben (7602 Pécs, Pf. 33), vagy e-mailben (uszi@tettyeforrashaz.hu) is eljuttathatják hozzánk, a víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése telefonon, elektronikusan az alábbi csatornákon biztosított:

A szükséges óvintézkedésekkel folytatódik a leolvasás és a vízmérőcsere

A leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-cserék, valamint a szakszerűségi vizsgálatok az eddigi rend szerint zajlanak, szakembereink az óvintézkedéseket betartva, maszkban keresik fel az érintett felhasználási helyeket. Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében arra kérjük ügyfeleinket, hogy a szerelési, vagy adatrögzítési munkák ideje alatt tartsanak 1,5-2 méteres távolságot munkatársunktól, és ha lehet, viseljenek maszkot.

A cserét és a leolvasást a társasházakban kihelyezett plakátokon szereplő időpontokban végzik szakembereink. Ha Ön betegnek érzi magát (lázas, légzési nehézséggel küzd, köhög), kérjük, ne engedje be a lakásba munkatársunkat, hívja társaságunk ügyfélszolgálatát!

Köszönjük ügyfeleink megértését és együttműködését!

 

2021. november 25.