Közérdekű adatokFogyasztóvédelmi törvény szerinti adatokSzolgáltatási területünkFogyasztóvédelemAdatvédelemJogszabályi háttérPartnereink

Ügyfélkapcsolat
 

 

A Tettye Forrásház Zrt. ügyfélfogadási rendje, az ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége

Ügyfélszolgálat elérhetősége, megközelíthetősége, nyitva tartás

Ügyfélkapcsolati osztályvezető: Málovics Melinda, elérhetősége: 72/421-700; malovics.melinda@tettyeforrashaz.hu  
Fogyasztóvédelmi referens: Steiner Balázs, elérhetősége: 72/421-700; steiner.balazs@tettyeforrashaz.hu

 


Az ügyfélszolgálaton telefonon és elektronikusan elintézhető ügyek fajtái

1. Elektronikusan, a Tettye Forrásház Zrt.
e-ügyfélszolgálatáról elintézhető ügyek:

  • e-számla regisztráció
  • adatváltozás bejelentése, mérőállás bejelentése, átlagmódosítás kérése
  • csekk és igazolás kérése
  • mellékvízmérő csere, szakszerűségi vizsgálat, szennyvíz szippantás megrendelése
  • hibabejelentés
  • időpontfoglalás személyes ügyintézéshez
  •  

    2.
    Telefonon (72/421-700, 80/811-111) és/vagy e-mailben (uszi@tettyeforrashaz.hu) elintézhető ügyek:
  • egyenleg lekérdezés, elszámoláskérés
  • adatváltozás, mérőállás bejelentése, átlagmódosítás kérése
  • számlareklamáció
  • számlamásolat, csekk, igazolás kérése
  • felhatalmazás megadása csoportos beszedési megbízásra
  • mellékvízmérő-csere, szakszerűségi vizsgálat, szippantás, vízszállítás, diagnosztikai vizsgálat   megrendelése
  • bekötési vízmérő cseréhez időpont egyeztetés
  • ellenőrzéskérés
  • hibabejelentés (csőtörés, mérő elfagyás)
  • mérő pontossági vizsgálatának kérése
  • vízellátás ideiglenes szüneteltetése, mérő kiszerelése
  • tűzcsap mérés
  • közműnyilatkozat kérés (e-mailen)


3. A fentieken felül kizárólag személyesen, a Tettye Forrásház Zrt. ügyfélszolgálati irodájában (Pécs, Búza tér 8/B.) elintézhető ügyek
:

  • felhasználó változás
  • részletfizetési megállapodás megkötése
  • kártyás vízmérő feltöltése
  • pénztári be- és kifizetés
  • azonnali igazoláskérés (tartozásmentesség/tartozás)
  • befizetett postai csekk bemutatása
  • víz-és/vagy szennyvízbekötés megrendelés
  • mellékvízmérő nyilvántartásba vétel, új szerződés kötés

 

Panaszügyek kezelése

 

 


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



127 éves a pécsi vízszolgáltatás

127 éve, szeptember 13-án helyezték üzembe Pécs első vízművét a Tettyén, ami azóta is megbízhatóan szolgálja a várost.

Bővebben

Csőtörés Meszesen

Csőtörés okozott átmeneti vízhiányt Meszesen, a Dobó István utcában, illetve a Komlói úton és környékén. A Rigóder víztározóból ivóvizet szállító vezeték tört el.

Bővebben

Az Ön mellékvízmérője még hiteles?

Az elkövetkező hetekben több ezer lakos kapja kézhez a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. értesítőjét. A tértivevényes levélben azokat tájékoztatjuk, akik még nem gondoskodtak az idén lejáró hitelességű mellékvízmérőjük cseréjéről.

Bővebben

Átmeneti vízhiány a Surányi út kis szakaszán

Az éjszakai órákban történt csőtörés okoz vízhiányt a Surányi Miklós út 10/a, 12, és 14 szám alatti ingatlanokban.

Bővebben

Vízzavarosodás lehet a pécsi belvárosban csütörtökön

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Széchenyi tér 8., Király utca 2-4., Szigeti út 112. előtti tűzcsapokon tervezett oltóvíz hozammérések miatt 2019. augusztus 29-én, csütörtökön 8 és 16 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő a pécsi belváros teljes területén, valamint a Szigeti úton és a környező utcákban.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT