Pécsre figyelt a vizes szakma
A legjobb ügyfélszolgálatos csapat címért 20 vízműves trió vetélkedett. A víziközmű-szolgáltató cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak másfél napon át adtak számot arról, miként lehet a fogyasztói bizalmat és elégedettséget magas szinten biztosítani. Nemcsak elméleti tudásukat – például jogszabályi ismereteiket – tették próbára szakmai teszten, hanem éles helyzetekben is bizonyítottak az ország különböző pontjairól érkező versenyzők. A legizgalmasabb személyes ügyfélkezelési kihívásban színészek által játszott ügyfél problémáját oldották meg a résztvevők, bemutatva, hogyan hasznosítják felkészültségüket a mindennapokban.
„Tudjuk mindannyian: az ügyfélszolgálati kollégák a víziközmű-szolgáltatás arcai. Önök azok, akik nap mint nap elsőként találkoznak a fogyasztók kérdéseivel, kételyeivel, olykor elégedetlenségével is – és Önök azok, akik a szakszerű válaszok mellett empátiával, türelemmel és megoldásokkal szolgálnak. Ez a munka nem látványos, sokszor nem is köszönik meg rögtön, de az egész ágazat működése múlik rajta.” – fogalmazott köszöntőjében V. Németh Zsolt vízgazdálkodásért felelős államtitkár, aki Ruzsa Csaba alpolgármesterrel, Farkas Tamással, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. vezérigazgatójával és Kurdi Viktorral, a MaVíz elnökével nyitotta meg a versenyt.
Bár minden résztvevő nyertese volt az eseménynek – tudásban, tapasztalatban és közösségi élményben – a mosonmagyaróvári AQUA Szolgáltató Kft. csapata végzett az élen, a második helyet az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. szerezte meg, a harmadik helyezett a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. lett.
Gratulálunk a győzteseknek és minden résztvevőnek!
További képekért látogasson el facebook oldalunkra.