Tovább a tartalomhoz

Keresés

Panaszkezelés

Panaszkezelési tájékoztató

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. elkötelezett amellett, hogy minden felhasználója számára megbízható, átlátható és ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtson. Előfordulhat azonban, hogy a szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasz merül fel. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogyan tudja panaszát benyújtani, és mi milyen módon kezeljük azokat.


Mi minősül panasznak?

Panasz minden olyan megkeresés, amelyet a felhasználó a víziközmű-szolgáltatással összefüggésben tesz szóban (személyesen, telefonon), írásban (levélben, e-mailben) vagy elektronikusan (pl. e-Papíron), és amely egyéni jog- vagy érdeksérelem orvoslását célozza.

Nem minősül panasznak:

  • tájékoztatáskérés,
  • hibabejelentés,
  • más felhasználó szabálytalan vízvételezésére vagy csatornahasználatára vonatkozó bejelentés,
  • részletfizetési, elengedési, futamidő-módosítási kérelem.


A panasz benyújtásának módjai

Panaszát közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz juttathatja el:

  • személyesen: 7623 Pécs, Búza tér 8/b,
  • telefonon: +36 72 421 700,
  • e-mailben: uszi@tettyeforrashaz.hu,
  • levélben: TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt., 7602 Pécs, Pf. 33.,


A panasz kivizsgálása

A szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha ez nem lehetséges, vagy Ön nem ért egyet a válasszal, jegyzőkönyvet veszünk fel.

  • Személyes panasz esetén a jegyzőkönyv másolatát helyben átadjuk.
  • Telefonos panasz esetén az érdemi válasszal együtt küldjük el a másolatot.

Az írásbeli panaszokat a beérkezést követően 15 napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk. Elutasítás esetén indokolást is adunk, és tájékoztatást arról, hogy panaszával mely hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.

Indokolt esetben az ügyintézési határidő legfeljebb 15 nappal meghosszabbítható, melyről írásban értesítjük Önt.


Jogos panasz esetén

Amennyiben a panasz megalapozott, haladéktalanul megtesszük a szükséges intézkedéseket.
Legfeljebb 15 napon belül írásban tájékoztatjuk a vizsgálat eredményéről és a megtett lépésekről.

Kárigény esetén külön vizsgáljuk a kár jogosságát és mértékét.


Megőrzési szabályok, adatkezelés

  • A panaszról készült jegyzőkönyvet és a választ 3 évig őrizzük meg.
  • A telefonos panaszokról készült hangfelvételeket 5 évig tároljuk, azokat kérésére a rendelkezésére bocsátjuk.
  • Minden telefonos panaszt egyedi azonosítószámmal látunk el.


További lehetőségek

Amennyiben úgy érzi, hogy panaszát Társaságunk nem kezelte kielégítően, panaszával – annak tárgyától függően – a felügyeleti szervhez vagy a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhat.

Szakmai felügyeletet ellátó szervek

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf. 89
Telefon: +36 1 459 7777 | Fax: +36 1 459 7766
Ügyfélszolgálat: +36 1 459 7740, +36 80 205 386 | Fax: +36 1 459 7739
E-mail: mekh@mekh.hu, fogyasztovedelem@mekh.hu
Honlap: http://www.mekh.hu/

Vízügyi hatósági jogkörben első fokon illetékes szerv:
Baranya Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgatóhelyettesi Szervezet Területi Vízügyi Hatóság
Cím: 7630 Pécs, Engel János utca 1.
Postacím: 7602 Pécs, Pf. 25
Telefon: +36 72 514 860, +36 72 896 900

Vízügyi hatósági jogkörben másodfokon illetékes szerv:
Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Cím: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Postacím: 1903 Budapest, Pf. 314
Telefon: +36 1 469 4338

Helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörben első fokon illetékes szerv:
Pécs Város Jegyzője
Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Cím: 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.
Telefon: +36 72 533 823
E-mail: jegyzo@ph.pecs.hu

Helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörben másodfokon illetékes szerv:
Baranya Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 7623 Pécs, József Attila utca 10.
Postacím: 7602 Pécs, Pf. 405
Telefon: +36 72 507 000, +36 72 533 823
E-mail: jegyzo@ph.pecs.hu


Fogyasztóvédelmi felügyeletet ellátó szervek, érdekképviseletek

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf. 89
Telefon: +36 1 459 7777 | Fax: +36 1 459 7766
Ügyfélszolgálat: +36 1 459 7740, +36 80 205 386 | Fax: +36 1 459 7739
E-mail: fogyasztovedelem@mekh.hu
Honlap: http://www.mekh.hu/

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
Postacím: 1363 Budapest, Pf. 9
Telefon: +36 30 683 5969, +36 30 549 6838, +36 1 391 1400
Fax +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu/

Baranya megyei Fogyasztóvédelmi Egyesület
Cím: 7621 Pécs, Apáca u. 15.
Telefon: +36 72 211 399, +36 30 014 9339
E-mail: bafepecs@gmail.com
Honlap: https://www.bafe.hu/

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefon: +36 72 507 154, +36 20 283 3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: https://baranyabekeltetes.hu/

Baranya Vármegyei Kormányhivatal
Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 7630 Pécs, Hengermalom utca 2.
Telefon: +36 72 795 398
E-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu

Lakásszövetkezetek és Társasházak Baranya Megyei Szövetsége
Cím: 7623 Pécs, Rákóczi út 24-26.
Telefon: +36 72 510 536
E-mail: laktaszpecs@gmail.com
Honlap: http://www.laktasz.hu/