Tovább a tartalomhoz

Keresés

Elindul a személyes ügyfélfogadás

Június 15-én, hétfőn ismét megnyílik a Búza téri ügyfélszolgálati iroda - újraindul a koronavírus járvány miatt átmenetileg felfüggesztett személyes ügyfélfogadás.

Társaságunk ügyfélszolgálata a korábbi nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket: hétfőn, kedden, szerdán, pénteken 8.00-14.00, csütörtökön 8.00-20.00 között. Műszaki ügyintézés: hétfő: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-16.00

Kérjük, hogy lehetőség szerint részesítse előnyben a telefonos, elektronikus, illetve postai úton történő ügyintézést! Valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Amennyiben a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, javasoljuk, hogy foglaljon előre időpontot, mielőtt felkeresné irodánkat. A bejáratnál jelezze hostessünknek, hogy időpontra jött.

Továbbra is ügyfeleink biztonsága a legfontosabb, ezért a korlátozások enyhítése ellenére kérjük az alábbi óvintézkedések betartását:

  • Az ügyintézés és a várakozás során kötelező a maszk (vagy a szájat takaró kendő, sál) viselése.
  • Annak érdekében, hogy a biztonságos távolság tartható legyen, korlátozott számú ügyfél tartózkodhat egy időben az ügyféltérben. Kérjük, hostessünknél jelezze, milyen ügyben érkezett, és kint várakozzon, amíg sorra kerül.
  • Az ügyfélszolgálati irodába a bejárati ajtó mellett elhelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet belépni.

Köszönjük együttműködését és türelmét!

Műszaki ügyintézés

A víz- és csatornabekötésekhez kapcsolódó műszaki kérdések, tűzcsaptelepítés, tervegyeztetés esetén a dokumentumokat - telefonszáma feltüntetésével - ezután is elfogadjuk papíron, postai úton beküldve. Hétfői (8.00-14.00) és csütörtöki napokon (8.00-16.00) azonban lehetőség van a bekötések kiépítéséhez kapcsolódó igénybejelentés, árajánlatkérés személyes kezdeményezésére is Búza téri ügyfélszolgálatunkon.

A veszélyhelyzet végéig tart a moratórium

Társaságunk június 15-től emlékeztetőt küld a lejárt számlával rendelkező ügyfeleknek. Amennyiben nehézséget okoz Önnek a számla rendezése, és részletfizetést igényelne, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kintlévőség-kezelési munkatársainkkal (hatralek@tettyeforrashaz.hu, 72/421-700/3-as menüpont). Kérjük, ne várja meg, amíg felhalmozódik a hátralék!
Cégünk a járvány terjedésének lassítása érdekében márciustól szüneteltette a szolgáltatás-korlátozási eljárásokat - a moratórium a veszélyhelyzet végéig tart.

Számlabefizetés, részletfizetés

A pénztári befizetés lehetősége újra rendelkezésre áll, kérjük, lehetőség szerint ügyfélszolgálatunkon is válassza a bankkártyás fizetést a készpénzes helyett.
Pénztári befizetés, vagy sárga csekk helyett rendezheti számláját otthonról: • mobiltelefonról a csekken lévő QR kód beolvasásával • banki utalással netbankjában a „Csekkbefizetés" funkcióval • vagy csoportos beszedéssel. E-számlás ügyfeleink elektronikusan kapják meg számlájukat, amelynek befizetését is egyszerűen, digitálisan intézhetik. Részletek, regisztráció: Pdf számla, e-számla - TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. (tettyeforrashaz.hu)

2020.06.10.