Ügyfélkapcsolat, Üzletszabályzat, panaszkezelés
Ügyfélszolgálat elérhetőségei, ügyfélfogadási rend, ügyintézés
Ügyfélszolgálati iroda
Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B
Postacím: 7602 Pécs, Pf. 33
E-mail: uszi@tettyeforrashaz.hu
Nyitva tartás, pénztári órák: hétfő-kedd-szerda: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00, péntek: 8.00-14.00
Telefonos ügyfélszolgálat
Telefon: +36 72 421 700, +36 80 811 111, +36 30 347 9082
Nyitva tartás: hétfő-kedd-szerda: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00, péntek: 8.00-14.00
Ügyfélkapcsolati osztályvezető, fogyasztóvédelmi referens: Steiner Balázs
Telefon: +36 72 421 700 | E-mail: info@tettyeforrashaz.hu, tettye_fogyved@tettyeforrashaz.hu
Számlatartozással kapcsolatos ügyek:
E-mail: hatralek@tettyeforrashaz.hu
E-ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:
- fogyasztói adatokban történt változás bejelentése
- havi átlagfogyasztás módosítása
- vízmérő állás bejelentése
- készpénzátutalási megbízás (csekk) kérése
- igazolás kérése
- e-számla regisztráció
- mellékvízmérő csere megrendelése
- szakszerűségi vizsgálat megrendelése
- szennyvíz szippantás megrendelése
- hibabejelentés
- időpontfoglalás személyes ügyintézéshez
Telefonon vagy e-mailen keresztül intézhető ügyek:
- számlaegyenleg lekérdezése
- számlareklamáció
- fogyasztói adatokban történt változás bejelentése
- havi átlagfogyasztás módosítása
- vízmérő állás bejelentése
- számlamásolat kérése
- készpénzátutalási megbízás (csekk) kérése
- igazolás kérése
- felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére
- mellékvízmérő csere megrendelése
- szakszerűségi vizsgálat megrendelése
- szennyvíz szippantás megrendelése
- ivóvízszállítás megrendelése
- diagnosztikai vizsgálat megrendelése
- időpontegyeztetés bekötési vízmérő cseréhez
- hibabejelentés, csőtörés bejelentése
- vízmérő pontossági vizsgálat kérése
- vízellátás ideiglenes szüneteltetésének kérése
- bekötési mérő kiszerelésének kérése
- közműnyilatkozat kérése (e-mailben)
- tűzcsap oltóvízhozam mérés megrendelése
Kizárólag személyesen, az ügyfélszolgálati irodában intézhető ügyek:
- előre fizető (kártyás) mellékmérő egyenlegének feltöltése
- pénztári befizetés
Üzletszabályzat
Panaszkezelési tájékoztató
A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. elkötelezett amellett, hogy minden felhasználója számára megbízható, átlátható és ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtson. Előfordulhat azonban, hogy a szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasz merül fel. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogyan tudja panaszát benyújtani, és mi milyen módon kezeljük azokat.
Mi minősül panasznak?
Panasz minden olyan megkeresés, amelyet a felhasználó a víziközmű-szolgáltatással összefüggésben tesz szóban (személyesen, telefonon), írásban (levélben, e-mailben) vagy elektronikusan (pl. e-Papíron), és amely egyéni jog- vagy érdeksérelem orvoslását célozza.
Nem minősül panasznak:
- tájékoztatáskérés,
- hibabejelentés,
- más felhasználó szabálytalan vízvételezésére vagy csatornahasználatára vonatkozó bejelentés,
- részletfizetési, elengedési, futamidő-módosítási kérelem.
A panasz benyújtásának módjai
Panaszát közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz juttathatja el:
- személyesen: 7623 Pécs, Búza tér 8/b,
- telefonon: +36 72 421 700,
- e-mailben: uszi@tettyeforrashaz.hu,
- levélben: TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt., 7602 Pécs, Pf. 33.,
A panasz kivizsgálása
A szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha ez nem lehetséges, vagy Ön nem ért egyet a válasszal, jegyzőkönyvet veszünk fel.
- Személyes panasz esetén a jegyzőkönyv másolatát helyben átadjuk.
- Telefonos panasz esetén az érdemi válasszal együtt küldjük el a másolatot.
Az írásbeli panaszokat a beérkezést követően 15 napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk. Elutasítás esetén indokolást is adunk, és tájékoztatást arról, hogy panaszával mely hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.
Indokolt esetben az ügyintézési határidő legfeljebb 15 nappal meghosszabbítható, melyről írásban értesítjük Önt.
Jogos panasz esetén
Amennyiben a panasz megalapozott, haladéktalanul megtesszük a szükséges intézkedéseket.
Legfeljebb 15 napon belül írásban tájékoztatjuk a vizsgálat eredményéről és a megtett lépésekről.
Kárigény esetén külön vizsgáljuk a kár jogosságát és mértékét.
Megőrzési szabályok, adatkezelés
- A panaszról készült jegyzőkönyvet és a választ 3 évig őrizzük meg.
- A telefonos panaszokról készült hangfelvételeket 5 évig tároljuk, azokat kérésére a rendelkezésére bocsátjuk.
- Minden telefonos panaszt egyedi azonosítószámmal látunk el.
További lehetőségek
Amennyiben úgy érzi, hogy panaszát Társaságunk nem kezelte kielégítően, panaszával – annak tárgyától függően – a felügyeleti szervhez vagy a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhat.